dimecres, 16 de setembre del 2015

Un talec per a començar escola!


Na Laura és una filleta que la setmana passada va començar a anar a la guarderia. I per anar a la guarderia fa falta un talec, que és com a Ciutadella tota la vida hem anomenat aquestes bosses de tela.

La seva mare, na Maria del bloc Es Pa Ros, em va encarregar que li cosís el seu primer talec. Li vaig donar a triar entre diverses teles infantils i li van agradar aquests ocellets. Per a la resta em va donar via lliure!

Vaig procurar que fos divertida, lluminosa... per a que na Laura vagi a escola ben contenta!

Uns mussolets, uns topets... Els topets m'encanten!! En vaig emprar per partida doble, a una de les teles i a la ondulina jijiji





















Per personalitzar-lo vaig estampar el nom amb una tinta especial per a tela, després ho vaig planxar del revés i així ho podrà rentar sense problemes. La papalloneta hi posa el detall femení

El cordó el vaig fer de trapillo, en tenia un a casa que era el to exacte d'una de les teles i em va semblar que quedaria divertit. Una cinta de "hand made with love" que vaig comprar a la fira Creativa de Barcelona, i a punt per entregar!

Gràcies Maria, vaig xalar molt cosint aquesta comanda, ja ho saps!!


9 comentaris:

  1. molt alegre!!! m'agrada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. És el talec més polit del món!!! Ens encanta! Na Laura podrà ben presumir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja eh que sí?? Gràcies per confiar en jo, Maria!! Muuuakss

      Elimina
  3. És el talec més polit del món!!! Ens encanta! Na Laura podrà ben presumir!

    ResponElimina
  4. Parabéns!
    adorei seu blog.
    Vivi (cozinhandocomretalhos.blogspot.com.br/)

    ResponElimina
  5. Quina xulada segur que va quedar encantada! a mi em sembla una cucada de talec (que consti que mai abans havia sentit aquesta paraula! jajaja) una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel! Ja ho veus, una paraula beeeen menorquina

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!