dissabte, 1 de novembre del 2014

Bunyols de Tots Sants

Vet aquí els meus primers bunyols de Tots Sants!! Encara no n'havia fet mai, i com que les tradicions menorquines m'agraden molt i crec que entre tots les hem de mantenir vives, enguany m'he decidit a fer bunyols. Aquí és típic fer-ne per Tots Sants, i tant poden ser de monyaco com de patata. A jo el monyaco magrada molt... per tant ha estat ben fàcil decidir de què els faria! És precisament aquest ingredient el que li dóna aquest color groguet a l'interior.
El més difícil ha estat donar-los la forma característica i fer el forat d'enmig. La pasta queda molt enganxifosa, per sort la meva cosina Emma (que els fa boníííííssims!!) la meva amiga Maria (del bloc Es Pa Ros) m'havien explicat com fer-los. Mentre jo els donava forma el meu marit els anava coent, hem fet un bon tàndem ;)
Es poden menjar amb sucre, amb mel o amb arrop. A jo com m'agraden més amb mel, sobretot si és mel de Menorca, i així és com ens els hem menjat. Com que l'experiment ha sortit bé, l'any que ve en tornarem fer!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!