dilluns, 29 de juny del 2015

Un pitet per a en Pau

Recordau aquest pitet que vaig cosir per a na Laura? Resulta que en Pau va néixer amb pocs dies de diferència, i també n'hi vaig cosir un. A jo sempre em surt un estil ben femení a l'hora de triar teles i complements, però vaig fer un esforç per a que aquest pitet fos més neutre. Esper haver-ho aconseguit, perquè m'hi vaig esforçar molt!! Jajaja
Vaig triar tres teles que combinen entre elles: la dels mussols, la blava de topos petits, i la multicolor de topos més grossos. Així queda ben alegre.
La part de darrera, tot i que està cosida amb una única tela, és ben divertida. Així el pitet pot ser reversible.
Els dos snaps fan que es pugui tancar en tres posicions diferents, per a que es pugui aprofitar durant més temps. Clar que ara haurà d'esperar per estrenar-lo, perquè en Pau encara és ben petitó... però tot arribarà!
M'encanta la tela dels mussols, té tants detallets! En vaig comprar prou per a que me'n sobràs i així poder cosir nous projectes, a veure quin serà el pròxim!

3 comentaris:

  1. Ei quin pitet més bonic! M'agrada molt la tela dels mussols i la de puntets de darrere és tan alegre!He fet cap al teu bloc des d'un altre bloc, per casualitat i he estat fet una mica el xafarder...així que em quedo per seguir-te!
    Et deixo el link del meu bloc per si et ve de gust venir a fer una visita!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel! He visitat es teu bloc i veig que t'has aficionat en es ganxet... molt bé!! Una altra ganxeteraaaa ;)

      Elimina
  2. Ei quin pitet més bonic! M'agrada molt la tela dels mussols i la de puntets de darrere és tan alegre!He fet cap al teu bloc des d'un altre bloc, per casualitat i he estat fet una mica el xafarder...així que em quedo per seguir-te!
    Et deixo el link del meu bloc per si et ve de gust venir a fer una visita!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Gràcies per deixar un comentari!