dijous, 6 de desembre del 2012

Una papallona de ganxet / Una mariposa de ganchillo

S'entrada d'avui mostra un projecte molt senzill: una papallona de ganxet. És fàcil de fer i queda prou bé. Es tracta de cosir una roda, plegar-la per la meitat, i voilà! Ara hauria de trobar una manera més divertida de fer ses antenes... ja pensaré qualque cosa! Té moltes possibilitats: es pot dur com a fermall, o com a complement a una bossa, o també amb un clip als cabells... m'encanta :)

La entrada de hoy muestra un proyecto muy sencillo: una mariposa de ganchillo. Es fácil de hacer y queda bastante bien. Se trata de coser una rueda, plegarla por la mitad y voilà! Ahora debería encontrar una manera más divertida de hacer las antenas... ya pensaré algo! Tiene muchas posibilidades: puede llevarse como broche, o como complemento en un bolso, o también con un clip en el pelo... me encanta :)




En es pròxim post us mostraré es regal que estic preparant per a sa meva cosina, que acaba de tenir una filleta. És un dels projectes que més il·lusió em farà veure acabat, ja veureu què xulo!!

En el próximo post os enseñaré el regalo que estoy preparando para mi prima, que acaba de tener una niña. Es uno de los proyectos que más ilusión me hará ver terminado, ya veréis qué chulo!!

2 comentaris:

Gràcies per deixar un comentari!