diumenge, 12 de febrer del 2012

Un poc de scrapbooking




Fa uns dies vaig regalar un val per un massatge. Es val era una targeta que em van donar dins un sobre blanc normal i corrent, i vaig pensar que faria més il·llusió si el presentava en un packaging més especial.

Vaig posar en pràctica ses tècniques que ens van mostrar a un curs d'scrapbooking que van fer s'octubre a sa biblioteca de Sant Lluís (gràcies, Núria!), i vaig emprar troqueladores i altres elements que em van regalar per Reis. Com veureu, es tracta d'un sobre de cartulines estampades que fa una butxaca, quan estires sa cinta que guaita surt sa targeta amb es val. Es resultat no va ser tan elaborat com m'hauria agradat perquè no tenia gaire temps per preparar-ho, però a sa persona que ho va rebre li va fer molta il·lusió.

2 comentaris:

Gràcies per deixar un comentari!