diumenge, 20 de maig del 2012

Nuvis de feltre amb vespa


Fa poc més d'un any es van casar uns amics als quals vaig voler fer un regal especial. Tots dos són molt hàbils amb ses mans i constantment fan autèntiques meravelles. A s'invitació hi havia un dibuix fet per sa nuvia que representava es nuvis dalt una vespa. Tot d'una vaig veure que era feltrejable! Va ser complicat copiar es dibuix perquè tenia molts de detallets, però vaig xalar un desastre. I en es convit els el vaig regalar.


Com que es nuvis es mouen molt en vespa, era un element important. Aquí es poden apreciar els detalls.


Es paquet que vaig preparar per entregar es present.


2 comentaris:

  1. M'encanten aquest nuvis Francina, et van quedar genials !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Susana!!!! T'agraesc es comentari perquè va ser molt complicat convertir es dibuix en una peça de feltre, tot eren detallets i bocinets petitons. Van ser unes quantes hores de feina, però va valer la pena i els va agradar molt!! I mira quina casualitat, jo vaig els vaig fer aquests nuvis de sorpresa, i els nuvis em van regalar els seus nuvis (fets a mà per la nuvia) durant el sopar! Unes noces molt handmade.

      Els teus de ganxet també em van agradar molt!!

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!