dissabte, 15 de setembre del 2012

Com alegrar una camiseta bàsica / Cómo alegrar una camiseta básica


Aquesta camiseta és llisa i un poc fada... ideal per posar-hi una agulla ben alegre! 
Esta camiseta es lisa y un poco sosa... ¡ideal para ponerle un broche alegre!


Quan vaig veure aquest botonet vermell amb forma de cor, tan petitó, no em vaig poder resistir. Quan una amiga em va regalar aquest tros de roba tan alegre, tot d'una vaig veure que n'havia de fer una flor. I quan la vaig tenir acabada em va agradar tant, que me l'he quedada i la duc jo!
Cuando vi este botoncito rojo con forma de corazón, tan pequeñito, no pude resistirme. Cuando una amiga me regaló este trozo de tela tan alegre, en seguida pensé que tenía que convertirla en una flor. Y cuando la terminé me gustó tanto ¡que me la he quedado y la llevo yo!

4 comentaris:

  1. Francina qué bonita! Estás hecha una artista! Un beso, Laura la de Cáceres

    ResponElimina
  2. Hola Laura, me alegro que te guste! Si hay algo que te haga ilusión me lo dices y te lo coseré con mucho cariño, un beso!

    ResponElimina
  3. Però bono... què polida que ha quedat!! M'encanta la tela i els botonets!! Ets una artistassa de ses flors!!! Un 10 no... un 12!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Has vist? He aprofitat un retall de tela que li va sobrar a una amiga que va fer unes cortines. M'encanta açò de poder reaprofitar materials!!

      Por cierto Laura, esta flor está hecha con un retal de tela de las cortinas de tu sobrina ;D

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!