dilluns, 19 d’agost de 2013

Sandàlies de ganxet a punt per regalar! / Sandalias de ganchillo a punto para regalar!

Aquestes són ses primeres sandàlies que he fet amb ganxet!! Unes romanes color de rosa que m'ha fet molta il·lusió cosir. Fins ara es meu repertori de sabates per a nadons es reduïa a vambes Converse de diversos colors. I com que aquesta vegada volia regalar unes sabatetes per a dur ara en s'estiu, he cercat una alternativa i aquest patró me va encantar. Són bastant grosses, per a una filleta de 6-8 mesos.

Éstas son las primeras sandalias que he hecho a ganchillo!! Unas romanas color rosa que me ha hecho mucha ilusión coser. Hasta ahora mi repertorio de zapatos para bebés se reducía a zapatillas Converse de varios colores. Y como en esta ocasión quería regalar unos zapatitos para llevar ahora en verano, he buscado una alternativa y este patrón me ha encantado. Son bastante grandes, para una niña de 6-8 meses.


Sa tira amb un botó per fermar en es turmell duu dos traus, per a poder triar sa mida que més convengui. Està tot pensat! Esper que els agradi


La tira con un botón para atar al tobillo lleva dos ojales, para poder escoger la medida que más convenga. Está todo pensado! Espero que les guste


Ara ja estic pensant en un nou projecte per a una filleta que encara és dins sa panxa de sa mare: unes botetes moooolt xules que vull començar JA!!






Ahora ya estoy pensando en un nuevo proyecto para una niña que todavía está dentro de la barriga de su mamá: unas botitas muuuuuy chulas que quiero empezar YA!!





2 comentaris:

  1. Que preciosidad!!!...són perfectas :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!! La verdad es que quedé muy contenta con el resultado. Lástima que a Aina estas sandalias le van grandes y las Converse demasiado justas... pero bueno, las guardarán de recuerdo!

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!