dijous, 5 de desembre del 2013

Es meu primer moneder!!


Dissabte vaig anar a un taller per aprendre de fer moneders amb tanca de pessic. El millor va ser que ens van mostrar com treure es patró més adequat per a cada bossa que vulguem fer, de manera que sa tanca es pugui obrir del tot i que dins hi hagi prou espai. Tot i que una estona em vaig estressar molt (molt!!) perquè vaig tenir problemes amb es forro, que me va sortir rebel i es desfilava constantment, as final me va quedar un moneder ben digne. Està un poc tort, ho sé, però és es primer... Ara ja tenc ganes de fer-ne més!!


4 comentaris:

  1. Pues a jo em sembla que t'ha quedat genial, m'encanta !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Sa veritat és que, tot i veure'l un poc descompensat, n'estic ben orgullosa. Ara ja pens en quines teles empraré per a fer es pròxims, però tenc taaantes coses en marxa!! Enganxa molt açò de tenir ses mans ocupades :)

      Elimina
  2. Jo no el veig tort. T'ha quedat ben bonic :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar un comentari!