diumenge, 28 de desembre del 2014

Els Reis Mags regalaran patchwork!

Ja heu enviat la carta als Reis? Heu demanat un regalat de patchwork? Aquests moneders els he cosit per a algú que sí que ho va fer. Em van encarregar una cartereta per a dur les monedes, i en vaig cosir un parell per a que poguessin triar. Quin us agrada més?
Com sempre vaig combinar diverses teles (es nota que m'agrada el color rosa?) i hi vaig cosir detallets: cintes de borles, una aplicació, cremalleres a conjunt.... I una etiqueta a l'interior que vaig comprar a la fira Creativa de Barcelona: hand made with love!
A les imatges no s'aprecia, però les estrelletes són lleugerament brillants. Em vaig enamorar d'aquesta tela tan bon punt la vaig veure!
 L'elegit va ser el moneder amb maduixes i estrelles. El que havia estat temptada de quedar-me per a jo! Aquí en podeu veure els detalls, l'aplicació està cosida a mà amb punt de festó.
 Ara, a esperar que arribi la nit de Reis i que li agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!