diumenge, 21 d’octubre del 2012

Scrapbooking per a un nadó / Scrapbooking para un bebé


Uns amics, en Toni i n'Ague, han estat pares. Els volia fer un detallet i primer vaig pensar en qualque cosa de feltre, però finalment m'he decidit per un petit àlbum on puguin posar ses primeres fotos d'en Toni.

Unos amigos, Toni y Ague, han sido padres. Quería regalarles un detalle, y primero pensé en algo de fieltro, pero finalmente me he decidido por un pequeño álbum donde puedan poner las primeras fotos de Toni.





S'interior està fet amb una cartulina amb estampat de caramels i piruletas. Segur que quan en Toni creixi li agradaran molt!!



El interior está hecho con una cartulina con estampado de caramelos y piruletas. Seguro que cuando Toni crezca le gustarán mucho!!





Aquí uns detalls dels segells que he emprat. Es de sa fada amb es regal m'encanta!!!! I amb sa tècnica d'embossing, d'acabat brillant, encara queda més xulu.


Aquí unos detalles de los sellos que he usado. El de la hada con el regalo me encanta!!!! Y con la técnica de embossing, de acabado brillante, queda todavía más chulo. 





Aquest benet és d'una etiqueta de roba. És genial poder aprofitar etiquetes, cintes, botons... fins i tot tenc amigues que me'n guarden. I aquest botó és ben divertit! Tot i que en Toni de moment és rotget...








Este corderito es de una etiqueta de ropa. Es genial poder aprovechar etiquetas, cintas, botones... hasta tengo amigas que me los guardan. Y este botón es muy divertido! A pesar de que Toni de momento es rubio...





Es pot penjar a sa paret per tenir ses fotos a la vista (per qualsevol de ses dues cares), o guardar-lo plegat.

Puede colgarse en la pared para tener las fotos a la vista (por cualquiera de los dos lados), o guardarlo doblado.




Ara ja tenc començat un altre projecte... açò enganxa!!

Ahora ya tengo empezado otro proyecto... esto engancha!!

1 comentari:

Gràcies per deixar un comentari!