dijous, 1 de novembre del 2012

Sorteig a Latina Crafter / Sorteo en Latina Crafter




Aquesta entrada la public per a participar en un sorteig de material de scrapbooking. En es bloc With all my heart - Con todo mi corazón: Celebrando los recuerdos de Octubre. sempre hi ha projectes que m'encanten, i ara hi he vist anunciat aquest sorteig de sa botiga Latina Crafter. M'agradaria que em tocàs perquè fa estona que tenc dins es cap un parell de conjunts de segells que vaig veure allà :)

Esta entrada la publico para participar en un sorteo de material de scrapbooking. En el blog With all my heart - Con todo mi corazón: Celebrando los recuerdos de Octubre. siempre hay proyectos que me encantan, y ahora he visto anunciado este sorteo de la tienda a Latina Crafter. Me gustaría que me tocase porque llevo tiempo con un par de sus conjuntos de sellos metidos en la cabeza :) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!