dimarts, 9 de juliol del 2013

Bossa de trapillo


He estat molta estona sense penjar res en es bloc... però açò no vol dir que hagi estat sense fer res, eh?? He fet ganxet, trapillo, diademes amb feltre i cosetes vàries. No sé estar aturada :)

Per Sant Joan, n'Esperança de Epfelt va fer anys, i com que li volia regalar alguna cosa feta a mà, vaig pensar que era s'oportunitat perfecta per fer un experiment: una bossa de mà feta amb trapillo. Dic experiment perquè la vaig fer sense patró, seguint es mètode de "prova-error". Ja ho diu ma mare, que fent i desfent s'ensenya la gent. I és ben cert! Tot d'una havia pensat en emprar trapillo estampat, però els que vaig trobar no em convencien i finalment vaig optar per combinar dos colors ben estiuencs. Queda divertit, o no? Sembla que li va ben agradar!

1 comentari:

Gràcies per deixar un comentari!