dimecres, 10 de setembre del 2014

Individual amb butxaca


Per fi puc menjar a taula amb un individual fet meu!! Feia estona que em feia il·lusió cosir un individual amb butxaca. N'havia vist a alguns blocs que seguesc i els trob pràctics i divertits.
A la butxaca hi vaig brodar "Bon profit" amb el mateix fil amb què faig amigurumis. No és el millor brodat del món, però és que jo no en sé de brodar, simplement ho vaig provar i així va sortir. Com que m'agraden molt els quadrets vichy els vaig emprar com a base del projecte, val a dir que quan el vaig tenir acabat el vaig trobar massa confit... però igualment n'estic molt contenta! Ja en tenc un altre de començat :)

2 comentaris:

  1. Molt xulo Francina! Jo també fa tencs tinc pendent cosir-ne un parell, però no acabo de trobar el moment! Tinc la tela i tot, a veure si m'hi poso! jaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci, Tati! I tranquil·la, jo també tenc molts projectes (i fins i tot les teles) esperant que em decidesqui jajaja

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!