dissabte, 6 de setembre del 2014

Un detall de Ferreries Floreix

M'encanta aquesta idea!! La vaig veure a Ferreries Floreix, a principis de juny, i ara m'he adonat que encara no n'havia penjat les fotos. És una família de personatges creats a partir de testos decorats, val la pena aturar-se a contemplar tots els detalls!! Els cabells fets am flors i el collar amb bolles de fil els trob molt alegres i senzills, un 10!

Si l'any que ve a finals de maig / principis de juny sou a prop de Ferreries, us recoman que no us ho perdeu. Hi havia tot tipus de decoracions amb flors, molta creativitat. Des d'aquí l'enhorabona a tots els que ho van fer possible, entre ells el meu sogre i la meva cunyada, qui per cert va penjar algunes fotos de les estores que va fer al seu bloc, ho podeu veure aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!