dijous, 9 d’octubre del 2014

Avui va de pirates!

Dimarts vaig regalar aquesta camiseta a en Xavier, que ja ha fet quatre anys. En Xavier és el fill de la meva cosina Montse, a qui vaig regalar aquest àlbum familiar de scrapbooking pel seu aniversari.
Feia temps que tenia ganes de fer aplicacions infantils damunt camiseta. Fins ara només havia fet aplicacions molt senzilles, els pardalets que ja heu anat veient a diverses carteretes i estoigs de patchwork. Aquesta vegada em vaig decidir per una d'un poc més complicada, un pirata!! Primer el vaig dibuixar. Segons el meu marit té cara de bona gent... i és cert, però és que jo no sé dibuixar pirates dolents ;)
Després, amb l'ajuda de la meva professora de patchwork, na Juana de Trossets Patchwork, vaig anar tallant les teles, aferrant-les amb fliselina, i cosint tots els marges amb punt de festó... Va ser seva la idea de fer-li els cabells d'aquesta manera tan divertida. Vam agafar un tros de cordó color carabassa i el vam desfer per a que els filets semblassin cabells. Està aferrat amb una gota d'adhesiu tèxtil i cosit damunt la tela. Queda divertit, eh que sí?
Entre dissabte i diumenge la vaig acabar. Sort que tenc una sogra fantàstica, na Tina, que em va ajudar a perfeccionar el punt de festó i el punt de cadeneta. Per cert, si voleu veure algunes nines de llana i peces de patchwork fete seves, podeu clicar en aquest enllaç. La meva cunyada, n'Esperança del bloc Ep!, de tant en tant penja les seves creacions. Val la pena fer-hi una ullada, totes dues fan coses molt xules!!
I aquest és el resultat final!! N'estic molt contenta, ara ja tenc en ment la pròxima que faré :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!