dimarts, 21 d’octubre del 2014

Ep! Funda de llibreta personalitzada

Aquesta és la primera funda de llibreta que he cosit, em fa molta il·lusió! O millor dit, que vaig cosir, perquè fa uns mesos la vaig regalar a n'Esperança, la meva cunyada. Com ja he comentat altres vegades, és molt creativa i té un bloc que us recomano. Per açò vaig voler regalar-li una llibreta amb una funda personalitzada per anotar-hi tots els projectes que té en ment, que són molts!!
M'encanten aquestes fundes. Com que només s'ha d'encaixar la llibreta dins les solapes, quan n'acabes d'emprar una la pots col·locar damunt una de nova :)
Vaig personalitzar la funda amb una aplicació que posa "ep!", perquè així és com n'Esperança signa totes les seves ceacions. Per a fer el punt de l'admiració vaig cosir dos botons contrastats un damunt l'altre. I per a donar un poc d'alegria al conjunt, una cinta amb poriolets (marietes) i flors molt estiuenca. I voilà! Llibreta a punt per a regalar!

2 comentaris:

  1. I la veritat és que les fotos no li fan justícia!!.. és encara més polida del que sembla!!
    Quin gust de cunyada... artista no, ARTISTASSA!!!
    Gràcies!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar un comentari!